35
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

سلام

بعد از یه دوره رکود اومدم ! چندتا خبر 8 ریشتری دارم !

1. آکواریومم رو جمع کردم ! همه ی ماهی هام رو به استثنای دوتا لوچ و لجن خوارم بردم و فروختم ! آکواریومم رو هم مث روز اولش کردم! با تاید شستمش و دو روز بیرون بود و هموا خورد ! قصد دارم حدودای اول مهر یه آکواریوم گیاه خوار جدید راه بندازم به امید خدا !

2. جواب طرح ضیافت اومد ! 17 !  خدارو شکر ! هیچی نخوندیم 17 بردیم ! والٌا !


و


الان یه کسی اومد خونه مون که به قول خودش 35 (سی و پنج!!!) سال  بود از ماها خبر نداشت ! 

یک از عموهای دو گانه ی بابام بود ! یکی شون که خیلی وقت پیش مرده بود، این یکی هم وقتی اومد خونه مون به مامانم نگاه کرد و به بابام گفت : این زنته ؟!!!!!!!

یا وقتی در مورد عمه م سوال کرد گفت: شوهر کرده ؟!!!! در حالی که پسر بزرگه ی عمه م یه سال از خودم بزرگ تره !!!! 

جدی جدی باورم شده که 35 ساله از برادر زاده هاش خبر نداره ! در حالی که در حدود 500 متری خونه ی ما زندگی می کنه ! 

پیرمرد باحالی بود ! به دل من که خیلی نشست ! دنیا دیده بود و از این پیر مرد بداخلاقها نبود ! 

یه داستانایی تعریف می کرد که .... به قول خودش دعاش کردن که زیاد عمر کنه و به قول کارت ملیش تا حالا 80 سال سن کرده ! ماشالله ! خیلی رفتارای جالبی داشت... 

خدا حفظش کنه !


خب دیگه ! من فعلا یه مدتی نیستم ! و وبلاگ تا اطلاع بعدی فکر نکنم بتونم آپ کنم !

پس همه تون رو به خدا میسپارم !

فعلا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان