کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

این سیستم جالب به شما کمک می کند که هنگامی که کلیدهای خود را گم کردید و هیچ کلید یدکی هم نداشتید گیج و سرگردان نشوید.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از Coolest Gagets، سیستم Matrix Lock system مجموعه ای از کلیدهای پشتیبان را به شما می دهد که هر یک متفاوت از دیگری است، بنابراین اگر کلیدی را گم کردید می توانید کلید دیگری از این چرخه را استفاده کنید.

این سیستم قفل دارای صفحه های فلزی بسیار کوچکی است که مکانیسم های پین داخلی را تغییر می دهد، بدین معنی زمانی که از کلید جدید استفاده می کنید، آن قفل را تغییر می دهد و حال دیگر کلید قدیمی بر روی قفل کار نمی کند!

پس اگر کسی هوس دزدیدن کلیدهای منزل شما به سرش زد باید منتظر دیدن قیافه ی مایوس و متعجب آن هنگامی که سعی در باز کردن در دارد باشید.




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، جدیدا گوگل وب سایت Google.com/Realtime را برای آندسته از کاربرانی که به جستجوی اخبار، اظهارات و سایر اطلاعات در زمان واقعی بر روی اینترنت علاقه دارند، پیاده سازی کرده است. آنها در این سایت می توانند گفتگوهای صورت گرفته بر روی هابهای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر را در زمان واقعی و به طور یکجا دنبال کنند.

این حرکت در جهت افزایش تلاشهای این شرکت در مقایسه با سایت بینگ مایکروسافت صورت گرفته است.
مایکروسافت در ماه اکتبر از همکاریش با سایتهای فیس بوک و توییتر برای فراهم آوردن نتایج جستجو در زمان واقعی خبر داده بود.

به گفته Dylan Casey جستجوی زمان واقعی ویژگی اصلی موتور جستجوی گوگل می باشد در واقع این روش فوق العاده ای برای پیگیری و فهیمدن گفته های افراد در زمان کنونی خواهد بود.




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

این دفعه که دوستتان به شما گفت می خواهد از حساب جی میلش با شما تماس بگیرد طوری رفتار نکنید که انگار از تیمارستان همین حوالی فرار کرده است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از IT News، به گفته ی گوگل برقراری تماس ها از آمریکا وکانادا رایگان خواهد بود و هزینه تماس از سایر کشورها بسیار ارزان خواهد بود و تمام سعی گوگل بر این خواهد بود تا این هزینه ها را به ارزان ترین قیمت ممکن برسد.

شماره گرفتن از طریق جی میل به آسانی شماره گرفتن با یک تلفن معمولی است، کافیست بر روی لبه Chat در حساب جی میل خود کلیک کنید لیستی در زیر باز می شود، بر روی گزینه ی "Call Phone" کلیک نموده و یک شماره تلفن را با کلیک بر روی صفحه شماره گیر مجازی آن بگیرید و یا از لیست تماس شماره مورد نظرتان را انتخاب و تماس را برقرار سازید.

اگر دارای شماره Google Voice باشید، این شماره شما بر روی Caller ID نشان داده خواهد شد.
می توانید تنظیمات تماس را طوری تنظیم کنید که امکان تماس فردی با جی میل شما نیز ممکن باشد.

 




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon


شركت دل چاپگر جدید خود را كه ظاهر جدید و جالبی دارد و مخصوص تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتالی ساخته شده است را وارد بازار كرد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از فارس، این چاپگر دستی و قابل‌حمل به طور ویژه برای تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتالی ساخته شده است، با استفاده از كابل USB به دستگاه‌های دیجیتالی و الكترونیكی مختلف متصل می‌شود و ضمن پشتیبانی از فناوری PictBridge، می‌تواند با استفاده از فناوری بلوتوث نیز ارتباط خود را با دستگاه‌های مختلف برقرار كند.

چاپگر جدید دل Wasabi PZ310 نام گرفته و مبتنی بر فناوری ZINK است. این فناوری هنگام چاپ تصاویر و متون، یك لایه ویژه روی كاغذ می‌كشد و بر این اساس به تونرهای لیزری یا مخزن ویژه جوهر نیازی ندارد.

این چاپگر می‌تواند در هر 60 ثانیه یك تصویر را با كیفیت بسیار عالی روی كاغذهای 2 در 3 اینچی با كیفیت بالا چاپ كند.

شركت دل اعلام كرده است كه از هم‌اكنون به مدت محدود كاربران می‌توانند این چاپگر را به قیمت 99 دلار خریداری كنند كه با خاتمه یافتن این دوران، قیمت چاپگر به 149 دلار خواهد رسید.

 




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

الیاس نادران نماینده مجلس: در مجلس صحبتی شده است که با توجه به مقاصدی که حول و حوش این قرارداد وجود داشته و خلاف قانون‌هایی که صورت گرفته طرحی را پیشنهاد کنند که این قرارداد را باطل کند و شرکت مخابرات را برگردانند به یک شرکت دولتی. امیدوارم مرکز پژوهش‌ها زودتر این اقدام حقوقی را انجام بدهد و نظر کارشناسی‌اش را بدهد...




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

زمانی كه فیبر به درب منازل بیاید، عرض باند دیگر محدودیتی برای كاربران خانگی و شركت‌ها و حوزه تجاری كشور ندارد و اگر این ایده قابل اجرا باشد، ما یك شاهراه اطلاعاتی خوبی داخل كشور خواهیم داشت.


مهدی اخوان قائم مقام وزیر ارتباطات در فناوری و امور بین‌الملل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب و با اشاره به پروژه فیبر نوری به در منازل (fiber to the home) اظهار كرد: یكی دیگر از پروژه‌هایی كه در حال حاضر در وزارتخانه پیگیری می‌شود، بحث فیبر به در منازل است؛ در این طرح سعی می‌كنیم فیبر را به خانه‌های مردم برسانیم كه البته در مرحله مقدماتی قطعا این طرح نمی‌تواند در كل كشور عملیاتی شود و فعلا هدف‌گذاری برای 10 میلیون پورت پرسرعت انجام شده و قرار است كه بیش از نصف خانواده‌های ایرانی را تحت پوشش قرار دهیم...




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

دکتر کارولوکس چهره ماندگار مهندسی کشور و پدر رباتیک ایران درگذشت


پروفسور کارولوکس، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پردیس فنی دانشگاه تهران، چهره ماندگار مهندسی کشور و پدر رباتیک ایران شامگاه پنجشنبه هفدهم تیرماه رخ در نقاب خاک کشید و جامعه علمی کشور را در سوگ نشاند. پروفسور لوکس یکی از برجسته ترین محققان کشور در زمینه کنترل و هوش مصنوعی به شمار می رفت.
گفتنی است دکتر کارولوکس تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترای خود را از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دریافت کرده بود و در سال 1385به دلیل فعالیت های منحصر به فرد آموزشی و تحقیقاتی در زمینه مهندسی کامپیوتر، رباتیک و هوش مصنوعی، به عنوان چهره ماندگار مهندسی کشور برگزیده شده بود.

بر اساس برنامه ریزی اولیه، مراسم تشییع این استاد فقید روز دوشنبه 21تیرماه در پردیس مرکزی دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon
ولی نصر
 
مشاور رئیس جمهور آمریکا در سال 2009
 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 پروفسور محمد جمشیدی
 
مدیر برنامه های داخلی ایستگاه فضایی ناسا
 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب را ببینید...   

 




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

این همکاری استراتژیک جهانی پیشتازان این صنعت را قادر به ارائه سرویس هایی قوی تر در زمینه ایمیل، Instant Messaging ، نقشه و مسیریابی برروی موبایل و کامپیوتر می نماید


نیویورک، آمریکا، 3 خرداد- امروز یاهو و نوکیا خبر از همکاری مشترک جهانی در زمینه گسترش ارائه خدمات پیشتاز آنلاین خود داده که به کاربران امکان این تجربه عالی را می دهد تا همواره بتوانند با دنیای خارج ارتباط داشته و در جریان آنچه اطرافشان به وقوع می پیوندد باشند.

...




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

دولت در راستای توسعه حوزه فناوری اطلاعات و گسترش خدمات الکترونیکی، اولویت‌های اساسی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اهداف کمی برنامه 5 سال آینده این حوزه را تعیین کرد.

پایگاه اطلاع رسانی دولت- با تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهور ....




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 363
بازدید کل : 62256
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان