نشست توجیهی تخصصی انستیتو ملی بازی سازی
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید
انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف آشنایی علاقه‌مندان به مقوله بازی‌های رایانه‌ای و تربیت نیروی متخصص در عرصه بازی سازی، اولین نشست توجیهی تخصصی خود را برگزار می‌کند.
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ، در این نشست که سه شنبه 26 مهر برگزار می‌شود علاقه مندان به عرصه بازی سازی و دست اندر کاران این حوزه با رشته ها و سر فصل های دروس آموزشی، مسئولین دپارتمان‌ها و شیوه نامه آموزشی و مالی این انستیتو، آشنا خواهند شد.
این نشست، سه شنبه 26 مهر از ساعت 17 الی 19 در تالار ایوان شمس، واقع در بزرگراه شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان برپا خواهد شد.
لازم به یاد آوری است که در این انستیتو دوره های آموزش بازی سازی در قالب رشته های تخصصی ارائه می‌شود که هر یک از این رشته ها شامل دروس عمومی، پایه و تخصصی است. همچنین در پایان هریک از این دوره ها به دانش آموختگان گواهینامه رسمی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای اهداء خواهد شد.
همچنین داوطلبان شرکت در این نشست برای پیش ثبت نام و نیز کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش انستیتو ملی بازی سازی به سایت (www.ircg.ir) مراجعه نمایند. حضور در این جلسه برای عموم علاقه مندان آزاد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 62267
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان