زنان مسلمان امروز جدیدترین حرف‌ها را برای زنان جهان دارند
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید
یک استاد دانشگاه در دیدار با 23 زن فعال فرهنگی و انقلابی مصر:
زنان مسلمان امروز جدیدترین حرف‌ها را برای زنان جهان دارند

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: اطمینان داریم زنان جهان اسلام امروز جدیدترین و بیشترین حرف‌ها را برای زنان جهان دارند.

خبرگزاری فارس: زنان مسلمان امروز جدیدترین حرف‌ها را برای زنان جهان دارند

به گزارش خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا»، فهیمه فرهمندپور در جمع زنان فعال فرهنگی و انقلابی مصر در برج میلاد به تشریح عملکرد و چگونگی فعالیت مرکز مطالعات و پژوهش‌های زنان و خانواده دانشگاه تهران پرداخت و با اشاره به اهمیت جایگاه تحقیق و پژوهش در زمینه مسائل زنان در قانونگذاری گفت: اطمینان داریم زنان جهان اسلام امروز طراحی کاتالوگ جدیدترین و بیشترین حرف‌ها را برای زنان جهان دارند.

همچنین در این دیدار انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما خطاب به زنان مصری عنوان کرد: شما برای ما شمیم گل‌های بهار بیداری اسلامی را به همراه آورده‌اید.

وی افزود: از نخستین فردی که در مصر به میدان التحریر رفت تا زمانی که جمعیت بسیاری در آنجا جمع شدند، تمام ملت ایران شما را تشویق کرده و نگرانتان بودند.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه روز پیروزی انقلاب مصر با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان شد، تصریح کرد: امسال که ایرانیان 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند، همزمان در جشن پیروزی انقلاب شما هم شریک هستند.

وی گفت: حدود 2 ماه پیش جشنواره فارابی عده‌ای از زنان و مردان هنرمند مصری را به ایران دعوت کردند و بنده با هزینه شخصی سکه طلا به تمام آنها هدیه دادم؛ یکی از کارگردان‌های مصری به من گفت که شما از امروز یکی از اسپانسرهای انقلاب مصر هستید.

شاه‌حسینی در ادامه افزود: در جشنواره‌های مختلف جایزه‌های بسیاری گرفتم ولی عنوانی که آنها به بنده دادند، از تمام آن جایزه‌ها با ارزش‌تر بود.

به گزارش توانا، 23 زن فعال انقلابی و فرهنگی مصر، 7 تا 13 آبان به دعوت اداره کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی دیدار با مسئولان فرهنگی و سیاسی نظام به تبادل‌نظر و گفت‌وگو با آنها می‌پردازند.
انتهای پیام/



منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900808000648


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 62268
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان