سامسونگ به دنبال iPad 3 و iPhone 5
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

به تازگی درخواستی از سوی وکلای شرکت کره‌ای سامسونگ برای اپل ارسال شده است. سامسونگ از اپل برای بازدید از محصولاتی که در راه دارد، یعنی iPad 3 و iPhone 5، درخواست اجازه کرده و دلیل آن‌ را این‌گونه اعلام کرده است: “ما می‌خواهیم از این محصولات بازدید کرده و ارزیابی‌های لازمه را جهت جلوگیری از هرگونه شباهت بین محصولات آتی سامسونگ و اپل به عمل آوریم”.

این درخواست سامسونگ، همانطور که پیداست، درخواستی عجیب و نوآورانه می‌باشد و هنگامی جالب‌تر خواهد شد که طرف مقابل بازی، یعنی شرکت اپل، به آن پاسخ مثبت بدهد. از طرفی تفاوت جالبی بین این اقدام سامسونگ با درخواست‌های شرکت اپل وجود دارد. این تفاوت آن است که وکلای اپل، محصولات اعلام نشده و عرضه نشده را دریافت می‌کنند، در حالی که وکلای سامسونگ در این بین به دنبال محصولاتی هستند که حتی تایید هم نشده‌اند.

اگر به بازی Samsung vs. Apple علاقه‌مندید، می‌توانید مصاحبه Daw Jones Newswire با J.K. Shin، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، را بخوانید که در آن آقای Shin، اشتباه اپل را در مورد کپی‌برداری سامسونگ اثبات می‌کند. وی همچنین می‌گوید: “سامسونگ از طراحی‌های مشابه بسیاری در طی سال اخیر استفاده کرده‌است و ادعای اپل، از نظر قانونی مشکل‌ساز نخواهد بود”.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 62240
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان