راز – استاد آرام
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

راز – استاد آرام


راز، رازی است كه انسانهای موفق از آن استفاده كرده‌اند و می‌كنند. راز برداشتن پرده از روی اسرار و رازهای جهان است. در راز ما می‌آموزیم كه چگونه به اهدافمان برسیم. ز سلامتی، راز ثروت، راز موفقیت، راز ارتباط مؤثر و مفید، راز خوشبختی، راز خوشنودی، راز كامیابی، راز تحصیل، راز موفقیت در ورزش یا هر مورد دیگری، اینها همه و همه رازهای جهان هستند كه انسانهای موفق قبلاً از این رازها استفاده نموده‌اند. در كتاب راز نویسنده راندا برن ترجمه استاد آرام آمده است كه ما چگونه می‌توانیم راز را در خودمان فعال كنیم. این راز در درون ماست باید به قوانِن
كاركرد آن آشنا شویم تا بتوانیم از این راز در زندگی روزمره و موفقیت‌های آتی از آن استفاده كنیم. در كتاب راز آمده است كه ما چگونه از راز تصویر ذهنی استفاده كنیم و آنچه می‌خواهیم را خلق كنیم.


جهان از ارتعاش درست شده است و چیزی كه بر روی این ارتعاش تاثیر می‌گذارد ذهن و احساس ما می‌باشد. این دو راز كاركردن بر روی جهان هستند. در كتاب راز آمده است كه اگر تصویر ذهنی مشخص داشته باشید می‌توانید به اهدافتان برسید. می‌توانید به موفقیت برسید و اگر در كنار تصویر ذهنی، حس خوب و خشنودی داشته باشید. این راز رسیدن حتمی به هدفتان است. در راز ما می‌آموزیم كه نگران بودن اوضاع نه تنها بهبودی ایجاد نمی‌كند بلكه شرایط را بدتر هم می‌كند این است راز خشنودی ما.


بله راز ذهن انسان اینگونه است كه اگر به چیزی فكر كند آن را خلق می‌كند. بنابراین اگر نگران باشیم باز داریم به آن فكر می‌كنیم و داریم آن را خلق می‌كنیم. پس كسانی كه از این راز اطلاعی ندارند خودشان دارند با نگرانی‌هایشان زندگیشان را تباه می‌كنند و یا اینكه با اطلاع نداشتن از این راز سلامتی خودشان را به خطر می‌اندازند. راز نیروی است و قانونی است كه جهان براساس آن كار می‌‌كند. همانند كامپیوتر اگر از قوانین آن اطلاع داشته باشیم می‌توانیم با كامپیوتر كار كنیم و اگر از قوانین آن اطلاع نداشته باشیم همیشه بن بستهایی وجود دارد. قانون راز به ما می‌گوید جهان براساس قانون است كسانی كه از این قوانین اطلاع دارند زندگیشان را همانگونه كه دوست دارند، پی ریزی می‌كنند و كسانی كه از این قانون اطلاع ندارند مرتباً چیزهایی در زندگیشان اتفاق می‌افتد كه دوست ندارند. راز به ما می‌آموزد كه به هدف نگاه كنید. به چگونگی رسیدن به آن فكر نكنید. راز به ما می‌آموزد كه خودتان را نگران چگونه رسیدن به هدف نكنید و نگران نباشید كه اگر اتفاق نیفتد چكار كنید. ممكن است از دیدگاه بعضی‌ها این منطقی باشد، اما قانون موفقیت راز می‌گوید كه تصور كن كه اتفاق افتاده است، آیا تو آماده هستی كه از آن استفاده كنی. اگر آماده باشی شرایط طوری شكل می‌گیرد كه اتفاق بیافتد و اگر آماده نباشی هر چقدر زور بزنی باز هم اتفاق نخواهد افتاد.


قانون راز قانون زندگی است و قانون زندگی قانون راز است. هستی اینگونه شكل گرفته است و هستی بیشتر در خدمت انسانهای خوش بین هست، افراد خوش بین از قانون راز اطلاع دارند، این راز بزرگ زندگی ما است كه خداوند ما را برای تكامل . زندگی كردن خلق كرده است و اگر تصور كنیم كه خداوند ما را ناتوان خلق مرده است این راز بزرگ را نادیده گرفته‌ایم.


راز همان قانون جاذبه است. راز همان قانون جذب است. همنوع‌ها همدیگر را جذب می‌كنند. قانون راز استفاده از قانون دفع است. اگر می‌خواهید چیزی را در زندگیتان دفع كنید. خوب به برعكس آن فكر كنید. قانون دفع به ما كمك می‌كند تا همان اتفاق بیفتد. راز به ما می‌آموزد كه هر چیزی كه وارد زندگیتان می‌شود، در واقع توسط شما جذب شده است. این فرایند جذب توسط تصویر ذهنی شما اتفاق افتاده است. راز به ما می‌آموزد اگر می‌خواهید در زندگیتان اتفاق افتد پس مرتباً به آن فكر كنید تا راز بزرگ پدید آید و آن اتفاق بزرگ در زندگیتان پدیدار شود.


مردان بزرگ همیشه قانون راز را می‌دانستند. راز باید مرتباً تكرار شود و بكار گرفته شود. راز همان قانون جذب افكار ماست. راز همان قانون جذب احساسات ماست. هم اكنون خوشحال هستید یا ناراحت، اگر خوشحال باشید حتماً پس از خواندن این مقاله اتفاق خوب، خبر خوبی خواهید شنید و اگر نگران، ناراحت باشید ممكن است خبرهای بدی هم بشنوید این قانون راز است پس از قانون راز استفاده كن. از قانون جذب استفاده كن و بدان كه خداوند جهان را براساس قانون، قانون راز خلق كرده است. خداوند جهان را براساس نگرانی، نفرت، حسادت و خودخوری خلق نكرده است. دیگران را تشویق كن تا از قانون راز بهره‌مند شوی و هر روز خداوند را شكر كن تا قانون راز و قانون جذب در زندگیتان بیشتر پدیدار شود.

راز به ما می‌آموزد كه ما قدرتمندترین آهنربا را در كائنات در اختیار داریم و این همان قانون جذب است. ما چیزی را جذب می‌كنیم كه بیشتر در موردش فكر كرده‌ایم و اگر چیزی را در ذهنتان مشاهده كنید، آن را به سمت خود می‌كشید. حتی اگر بخواهید از آن دور شوید. البته یادتان باشد كه فكر غالب ما اتفاق می‌افتد. فكری كه دائم به آن می‌اندیشیم و تصویری كه همیشه در ذهن ما است، جذب می‌گردد.


قانون راز خیلی با مزه است. چون به راحتی كار می‌كند. همه می‌توانند با هر ضریب هوشی از آن استفاده كنند. قانون جذب هم همانند قانون راز همه می‌توانند از آن استفاده كنند. اگر تابه حال چیزی را بدست آورده‌ای، چه چیزهای كه خیلی آنها را دوست داری و چه چیزهایی كه به شدت از آنها دوری می‌كنی همه بدلیل وجود قانون راز و جذب اتفاق افتاده است. اگر تصاویر آنها در ذهنتان نبود خوب اتفاق نمی‌افتادند. استاد آرام در مركز تجسم خلاق به شما كمك می‌كند تا با تغییر تصاویر ذهنی و نوع احساستان آنچه را بدست خود جذب می‌كنید را تغییر دهید و آنچه را واقعاً خواهان آن هستید جذب كنید. استاد آرام در دوره تجسم خلاق قوانین جذب و راز را برای علاقمندان بازگو و قابل استفاده می‌كند.

قانون راز و قانون جذب با نوع تصاویر ذهنی و تجسمات ما تغییر خواهد كرد. استاد آرام با دانش و تخصصی كه در زمینه روشهای ذهنی و امواج مغزی دارند، فكرها را به فكر غالب شما تبدیل می‌كنند و اینگونه در زندگیتان پدید خواهند آمد. در برنامه تجسم خلاق با استفاده از قانون جذب و قانون راز CDهایی تهیه شده است كه هر كدام در حالت خاص مغزی(حالت امواج تتا یا آلفای مغز) انجام می‌گیرد. در این حالت، ذهن مخالفت نمی‌گند و هر چیزی را می‌پذیرد. اگر در زندگیتان اتفاقاتی افتاده است كه چندان شما را خشنود نمی‌كنند از قانون راز استفاده كنید و بگذارید راز در زندگیتان جاری شود. به چیزهایی كه دوست دارید، فكر كنید و اینگونه قوانین جهان را به خدمت خود در آورید.

استاد آرام در زمینه راز بیش از 50 نوع CDتكنیك آماده كرده است كه می‌توانید با استفاده از آنها هر چیزی را در زندگیتان پدید آورید یا هر چیزی را از زندگیتان دور كنید. فقط باید روش و راه ان را بیابید. اگر بدانید كه چگونه انجام می‌شود، خوب راز اتفاق می‌افتد. اگر بدانید چگونه جذب می‌كنید، خوب قانون جذب هم اتفاق می‌افتد. قانون راز ساده‌ است. قانون جذب هم ساده است. از آن بهره ببرید و با بكارگیری این قانون در زندگیتان نعمت‌ةای خداوندی را شكر گوئید. بگذارید با استفاده از قانون جذب و راز فراوانی و آفرینش در زندگیتان جاری شود. خوشبختی را در زندگیتان لمس كنید تا هدایای هستی به سمت شما سوق داده شود.


استاد آرام به شما می‌آموزد كه از قانون جذب و راز استفاده كنید. برای جذب پول، روی ثروت متمركز شوید. قانون راز و جذب به ما می‌گوید كه نگران بی پولی نباشید. همیشه حتی اگر مبلغ كمی بود پس انداز كنید. قانون راز به ما می‌آموزد كه برای اینكار از قوه تخیل خود استفاده كنیم. احساس بهتری داشته باشیم احساس خوشحالی و لذت در زمان حال، سریع‌ترین راه برای پول درآوردن در زندگی می‌باشد.
قصد كنید به هر چیزی كه دوست دارید نگاه كنید. به خودتان بگویید كه من پول را می‌پذیرم و من لیاقت رسیدن به این پول را دارم.


راز سلامتی، راز سلامت فیزیك و بدن ماست. به بیماری فكر كنید. نگران نباشید كه روزی بیمار می‌شوید. تا از زندگیتان بهره بیشتری ببرید. راز سلامتی، راز تمركز بر روی چیزهای خوبی كه داریم است. حتی تمركز بر روی نقاط زیبا و سالم بدنمان به ما كمك می‌كند تا سالمتر باشیم. پس نمی‌خواهد با نگرانی جلو بیماری‌ها را بگیرید. هر روز صبح خودتان را در آینه ببینید و صبح بخیر بگویید و به خودتان بگویید امروز چه روز عالی و خوبی است، امروز فوق‌العاده است. به خودتان لبخند بزنید. حس خوشی را ایجاد كنید. حتی می‌توانید بلند بخندید. قانون راز قانون شادی و لذت است. بخندید تا دنیا هم بر روی شما بخندد.


راز ارتباطات راز خشنودی با دیگران است. دوست دارید چه كسانی وارد زندگی شما بشوند به آنها فكر كنید و تصور كنید آنها را دوست دارند وارد زندگیتان شوند. اتفاقات تلخ زندگیتان را مرتباً نشخوار نكنید. آنها غذاهای استفاده شده هستند. دوباره و چند باره آنها را استفاده نكنید. زندگی سراسر اتفاقات خوب و خوش است. تصور كنید كه شاد و خوشبخت هستید. خودتان را هم اكنون شاد تصور كنید. خودتان را هم اكنون خوشبخت احساس كنید. خوشبختی نیاز ماست و راز خوشنودی و خوشبختی، تجربه خوشبختی در همین لحظه است. این راز خوشبختی ماست. خوشبختی سیستم ایمنی ما را تقویت می‌كند پس با این راز زندگیتان و راز سلامتیتان را تضمین كنید. آیا تا بحال به بیمه فكر كرده‌اید، در بیمه ما خودمان را برای اتفاقات بد برنامه ریزی می‌كنیم.

می‌‌خواهیم طوری دیگر خودتان را برنامه ریزی كنید. از قانون راز استفاده كنید. به چیزهای خوب زندگیتان فكر كنید تصور كنید كه همیشه می‌توانید سالم و سرحال باشید. با غم و افسردگی صحبت نكنید. مغز توانایی درك بسیاری از چیزها را ندارد با او شوخی نكنید. در صحبت كردنتان و در خلوتتان شاهد خوشبختی را در آغوش كشید و زندگی را سراسر لذت و عشق و دوست داشتن كنید. این است راز سلامتی و راز خوشبختی كه ما باید آن را بیاموزیم.


سعی استاد آرام این است كه این رازها را بصورت گام به گام به دیگران آموزش دهد. استاد آرام ابتدا از راز آرامش می‌گوید كه هر چیزی می‌خواهید بدست آورید، ابتدا باید آرامش داشته باشید پس از آن تكنیك‌های راز . قانون جذب را قدم به قدم بر روی مدد جویان پیاده می‌كند و هر جلسه گزارشات تاثیر بر زندگی و سلامت فیزیكشان را دریافت می‌كند. راز ثروت، راز سلامتی، راز شاد زیستن و هر رازی دیگری را می‌توانیم در دوره ایشان بیابیم یا بسازیم و آن را وارد زندگیمان كنیم. راز میانبر نیست، خود راه است و هر راهی جز راز بیراهه است و بیراهه‌ها ما را ممكن است به هدفی كه می‌خواهیم نرسانند یا آنگونه كه می‌خواهیم در زندگیمان پدید آید، را تجربه كنید.


یادتان باشد كه همه چیز انرژی است و شما یك آهن ربا هستید. می‌توانید انرژی را بدست خود جذب كنید. می‌توانید بدبختی را به زندگی خود جذب كنید. چگونه؟ باید فكركردن به آن حتی اگر بخواهید آن در زندگیتان پدید نیاید. اتفاقاتی كه در زندگی ما ایجاد می‌شوند از دو دسته خارج نیستند. یا خواسته‌های ما هستند كه مرتباً به آنها فكر می‌كنیم و در زندگیمان پدید امده‌اند یا ترس‌های ما هستند كه باز به آنها مرتباً فكر كرده‌ایم و می‌خواستیم كه در زندگی‌مان اتفاق نیافتند. چه بخواهیم اتفاق بیافتد و چه اتفاق نیافتد قانون جذب و راز می‌گوید كه اتفاق می‌افتد.


مادر برابر هر چیزی ایستادگی می‌كنیم، پایدارتر می‌شود چون هر لحظه به آن فكر می‌كنیم. زمانیكه می‌گوییم نه من نمی‌خواهم بیشتر به آن فكر می‌كنیم و آن را بیشتر تداعی می‌كنیم. مثلاً شما یك لحظه به عدد‌257 فكر كنید. آیا فكر كردید...حالا آن را از ذهنتان پاك كنید. بله سعی كنید 257 را از ذهنتان پاك كنید. آیا راز را دانستی. این عدد را از ذهنتان پاك كنید. هر چقدر بگویم پاك كنید، آن بیشتر بزرگ می‌شود. پس اگر بخواهیم آن را پاك كنیم در واقع آن مقاومت می‌كند و مغزمان آن را بیشتر در خود جای می‌دهد. قانون راز می‌گوید به آنچه می‌خواهی فكر كن قانون جذب می‌گوید به آنچه می‌خواهی جذب كنی فكر كن و نسبت به آنچه نمی‌خواهی فكر نكن و حتی بدتان نیاید زیرا اگر بدتان هم بیاید آن در زندگیتان بیشتر پدید می‌آید.


استفاده از تجسم خلاق، استفاده از قوانین راز است. در تجسم خلاق با تركیب تجسم و احساس خوب به هستی كمك می‌كنیم تا راز پدید آید. پس با انجام تمرین تجسم خلاق و شركت در دوره تجسم خلاق كمك كنید تا این راز بزرگ در زندگیتان هویدا گردد.
آرزوی ما این است كه همه از راز استفاده كنید. جهان بسیار بخشنده است، این راز را باید بدانید كه خداوند و جهان برای همه به هر اندازه كه بخواهد ثروت و فراوانی خلق كرده است كافی است بدانید و آن را بدست خود جذب كنید. قانون راز را وارد زندگیتان كنید و از آن بهره ببرید. راز، راز زندگی شماست. راز عشق، دوست داشتن و لذت بردن است. راز، راز نكو داشتن مخلوقات خداوند و سپاس گذاری از خداوند است.

راز شكر گزاری همان راز است. قانون جذب همان راز است و راز همه چیز است از آن آگاه شوید تا در زندگیتان جاری شود. آن را تمرین كنید تا باورش كنید. فقط تمرین، هر لحظه تمرین كنید. راز می‌گوید درست تمرین كن تا چیزی كه می‌خواهی را در دستان خود ببینی!


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مركز تجسم خلاق 88302523 یا به سایت aramgroup.irمراجعه كنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 62269
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان