تبلیغ تبادل همسر برای رهایی از زندگی یکنواخت !!
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

درستون صفحه اجتماعی یکی از این مجلات : بیایید شما هم یک بار همسر خود رابا دوستتان عوض کنید و مزه چنین تبادل همسری را بچشید. خواهید دید با چهقیمت ارزانی به بهترین لذت دست می‌یابید و زندگی یکنواختتان از یکنواختیخارج می‌شود!

مطبوعاتمحلی استرالیا با درج مطالب مختلف، شهروندان خود را به تبادل همسر بایکدیگر دعوت می‌کنند تا به اصطلاح زندگی آنان از یکنواختی خارج شده ومتنوع شود.

برای نمونه در ستون صفحه اجتماعی یکی از مجلات معروفاسترالیا، نوشته: بیایید شما هم یک بار همسر خود را با دوستتان عوض کنید ومزه چنین تبادل همسری را بچشید. خواهید دید با چه قیمت ارزانی به بهترینلذت دست می‌یابید و زندگی یکنواختتان از یکنواختی خارج می‌شود!

گفتنیاست برخی از مطبوعات استرالیایی نیز با درج مطالبی متفاوت، مخالفت شدیدخود با پدیده تبادل همسر را اعلام کرده و می‌نویسند: شما که تمایل داریدهمسر خود را با دوستتان جابجا کنید می‌توانید برای یک بار هم که شده بهدادگاه شهر "ملبورن" بروید و با چشمان خودتان از نزدیک پرونده های مختلفجنایی که بر اثر تبادل همسر به وجود آمده را مشاهده کنید.

این مطلبدر ادامه می‌افزاید: دهها پرونده قتل بر روی میز یکی از قضات دادگاه شهر"ملبورن" قرار دارد که اکثر این پرونده ها به دلیل مسائل ناموسی است کهبعد از انجام عملیات تبادل همسر به وجود آمده است.

برای نمونه دریکی از جدیدترین این پرونده ها، یک مرد 51 ساله ناگهان ناپدید شده و تا بهامروز هم اثری از وی دیده نشده است و خبری نیز در دست نیست. این در حالیاست که او مانند روزهای دیگر در حال بازگشت از محل کار خود به سمت خانهبود. این مرد میانسال چند ماه پیش همسر خود را با یکی از همکارانش برایچند روز عوض کرده بود.

این مطلب همچنین می‌افزاید: وی قرار بود تاچند روز دیگر همسر خود را با همسر یکی دیگر از دوستانش که از نزدیکان نخستوزیر نیوزلند به شمار می‌رود، تعویض کند. پس از ناپدید شدن وی بلافاصله یکپرونده جنایی تشکیل شد. قاضی این پرونده می‌گوید "هنوز اطلاعات دقیقی درمورد علت ناپدید شدن وی در دست نیست اما به نظر نمی‌رسد که تلاش وی برتبادل همسر با فردی دیگر، مسأله ای بی ربط در این پرونده باشد".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 323
بازدید کل : 62216
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان