باردار شدن 90 دانش آموز دختر کمتر از 18
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید
خبرنامهدانشجویان ایران: نوزده ژانویه 2011 ویدیویی بر روی شبکه خبری سی ان انآمریکا قرار گرفت که در آن از باردار شدن 90 دانش آموز دختر کمتر از 18سال یک دبیرستان در ممفیس آمریکا خبر می داد. دبیرستان Frayser در ممفیسایالات متحده آمریکا که کمتر از 800 دانش آموز دارد، در هفته گذشته باواقعیتی مواجه شد که نشان می داد بیش از 11 درصد دانش آموزان آن دبیرستاندر انتظار فرزند خویش هستند!


 آپلود سنتر

یکیاز دانش آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته است :"این خیلی طبیعی است. وقتی که ما از تعطیلات تابستانی بر می گردیم هزاراننفر شکم هایشان بالا آمده است!”.
 
"خرچنگزاده در غربت" نوشته است: حالا تلویزیون ها و شبکه های خبری ممفیس آمریکاسخت به تکاپو افتاده اند تا با ساختن برنامه های تلویزیونی و ایجاد کمپینهای تبلیغاتی به دختران "نه گفتن ” را بیاموزند! نکته جالب توجه این استکه یکی از مقامات گفته است که افراد مسن تری که از خارج شهر به اینجا میآیند به دختران شهر به عنوان طعمه های آسان می نگرند و در ایجاد مشکل نقشاساسی دارند!
 
بهشهادت آمار مرکز کنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالاتمتحده آمریکا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهاندارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشکلات عدیده ای هم چون ترک تحصیلکودکان ، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش کشیدن مسوولیت فرزند ناخواستهو طرد شدن توسط خانواده می شود. مرکز کنترل بیماری ها آماری بالغ بر 750هزار کودک باردار در سال را برای آمریکا ارایه داده است و می افزاید از هرده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداریها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است.
 
اینآمار در حالی ارایه شده است که در کشور آمریکا آموزش های جنسی از سنینکودکی در مدارس به دانش آموزان داده می شود و این کشور سالانه ملیاردهادلار صرف آموزش روش های ضد بارداری می کند. تنها در سال 2002 میلادی کشورآمریکا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش های ضد آبستنی کرده است که 653ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می رسد این آموزشها نتوانسته است کمکی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریکا بکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 62259
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان