عزیزم خیلی دوست دارم
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

عزیزم خیلی دوست دارم خیلی وقته كه ندیدمت بزرگترین آرزوم اینه كه باز هم بیام جلوی قفست بهت غذا بدم!!!

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم,بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری


دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه سكوت است و گاه نگاه ...

غریبه! این درد مشترك من و توست كه گاهی نمی توانیم در چشمهای یكد یگرنگاه كنیم

شیطان/ اندازه یک حبّه قند است/ گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما/ حلمی شود آرام آرام/ بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم/ و روحمان سر می کشد آن را/آن چای شیرین را/ شیطان زهرآگین ِدیرین را/ آن وقت او خون می شود در خانهتن/ می چرخد و می گردد و می ماند آنجا/




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 30 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 62259
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان