نوکیا دو گوشی C2-05 و X2-05 را به طور رسمی معرفی کرد
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

دو گوشی نوکیا C2-05 و نوکیا X2-05کاربری راحتی دارند و مرورگر نوکیا برای دسترسی راحت، سریع و ارزان به اینترنت در اختیار کاربران آنها قرار دارد. دسترسی آسان به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این دو گوشی هستند.

 

نوکیا C2-05 یک گوشی کشویی شیک و رنگی، با صفحه‌نمایش ۲ اینچ با کیفیت QVGA است و می‌تواند ۶۵ هزار رنگ را نمایش دهد. ۶۴ مگابایت حافظه داخلی که برای این گوشی در نظر گرفته شده با کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می‌یابد و کاربر می‌تواند مجموعه بزرگی از موسیقی را همراه خود داشته باشد و با استفاده از پورت ۳٫۵ میلی‌متری به قطعات موسیقی مورد علاقه گوش دهد. نوکیا C2-05 تا ۴ ساعت مکالمه مداوم و ۲۰ روز استندبای را پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری سری ۴۰ نوکیا و دوربین VGA و رادیو FM نیز امکاناتی هستند که این گوشی از آنها بهره‌مند است.

نوکیا C2-05 یک گوشی کشویی شیک و رنگی

نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا، از صفحه‌نمایش ۲/۲  اینچ QVGA  با پشتیبانی از ۶۵ هزار رنگ برخوردار است. قابلیتی که نوکیا X2-05 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند، بلندگویی با قدرت ۱۰۶ فون است که صدایی بلند هنگام پخش موسیقی فراهم می‌کند. نوکیا X2-05 نیز مانند C2-05 از دوربین VGA، حافظه داخلی ۶۴ مگابایت قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت، پورت ۳٫۵ میلی‌متری صوتی و رادیو FM برخوردار است. علاوه بر این، نوکیا X2-05 از رابط کاربری سری ۴۰ پشتیبانی می‌کند و تا ۴ ساعت مکالمه مداوم و ۲۵ روز استندبای فراهم می‌کند.

نوکیا X2-05 با ظاهری ساده شبیه گوشی‌های اخیر سری X نوکیا

نوکیا C2-05 در ترکیب رنگ‌های دودی، آبی و صورتی با مشکی و نوکیا X2-05 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز روشن عرضه می‌شود. هر دو گوشی در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۱ به بازار جهان عرضه می‌شوند.

منبه:گویا آی تی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 62261
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان