معرفی گوشی نوکیا ۶۰۳ و هدست بلوتوث نوکیا Luna
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

نوکیا ۶۰۳ یک گوشی ارزان، رنگارنگ و پر از امکانات جدید، جدیدترین گوشی هوشمند سیمبین بل نوکیا و هدست بلوتوث نوکیا Luna (لونا) فناوری NFC را به بازار می‌آورند

نوکیا امروز گوشی هوشمند رنگی و ارزان قیمت نوکیا ۶۰۳ را معرفی کرد. در این گوشی جدیدترین برنامه‌ها از پیش روی آن نصب شده است و این قابلیت را دارد که تنها با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC محتوا را به اشتراک گذارد و برچسب‌ها را بخواند. به همراه نوکیا ۶۰۳، هدست بلوتوث نوکیا Luna با طراحی جسورانه‌اش تجربه اتصال آسان با NFC را در یک بسته مقرون‌به‌صرفه کامل می‌کند.


نوکیا ۶۰۳ برای جذب کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند برای اولین بار یک گوشی هوشمند را تجربه کنند و همین طور برای کسانی که می‌خواهند از گوشی‌های قدیمی، مخصوصا گوشی‌های هوشمند نوکیا به مدل‌های جدید ارتقا دهند؛ یعنی کسانی که به استقبال یک گوشی با جدیدترین فناوری‌ها و امکانات در پکیجی خواهند رفت که هنوز نوکیای بی‌همتاست.

این گوشی هوشمند جدید نمونه بارزی از باور نوکیا به این است که مقرون‌به‌صرفه بودن نباید کیفیت تجربه را قربانی کند. نوکیا ۶۰۳ طراحی جمع و جور و یکپارچه‌ای دارد که باعث شده به عنوان بهترین صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچ ClearBlack بادوام و ضدخش برای استفاده در زیر نور خورشید بهینه شود. انتظار می‌رود قیمت نوکیا ۶۰۳ حدود ۲۰۰ یورو باشد. این گوشی با نقشه‌ها، جدیدترین بازی‌ها و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی از پیش نصب‌شده، امکان تصویربرداری، ویرایش و اشتراک‌گذاری عرضه می‌شود و همه اینها با گرافیک پرسرعت یک گیگاهرتز در این گوشی اجرا می‌شود. نوکیا ۶۰۳ نوآوری NFC را برای مردم بیشتری با امکان اشتراک گذاشتن محتوا، اتصال به لوازم جانبی نظیر هدست بلوتوث نوکیا Luna و در دسترس قرار دادن تجربیات جدید مانند مراحل دیده نشده از بازی Angry Birds فراهم می‌آورد.

تولا ریتیلا، نایب رئیس ارشد نوکیا گفت: “نوکیا ۶۰۳ به تجدید سری گوشی‌های هوشمند با محصولاتی که به طور منحصربه‌فردی با احتیاجات مردم سراسر دنیا سازگارند ادامه می‌دهد. قیمت هر چه باشد، هدف ما این است که اطمینان دهیم همه گوشی‌های نوکیا با مهارت برای استفاده شما ساخته شده‌اند، کیفیت مورد اطمینان نوکیا را دارند، ارتباط بهتری فراهم می‌آورند و قابلیت‌های هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای مانند قابلیت ضربه برای اتصال و اشتراک‌گذاری با NFC دارند.”

نوکیا ۶۰۳ با برخورداری از جدیدترین نرم‌افزارهای سیمبین بل، از ۶ صفحه‌نمایش اصلی با قابلیت سفارشی کردن و ویجت‌های زنده و پویا برای شخصی‌سازی بهتر و اولویت دادن به محتوای مورد علاقه شما بهره‌مند است.

نوکیا با هدف ادامه دادن به گسترش سری لوازم جانبی خلاقانه، هدست بلوتوث نوکیا Luna را با طراحی متفاوت درون گوش و به همراه قابلیت اتصال NFC معرفی کرده است. این هدست که در چندین رنگ در دسترس است، از یک گوشی فشاری با ۸ ساعت مکالمه مداوم و شارژ آسان با هر شارژر میکرو یواس‌بی نوکیا برخوردار است. فناوری انحصاری Always Ready (همیشه آماده) به کاربران امکان می‌دهد که تنها با برداشتن گوشی به تماس‌ها پاسخ دهید و با قراردادن آن در پایه‌اش، تماس را خاتمه دهید. هدست بلوتوث نوکیا Luna تنها با بهای ۶۹ یورو کاملا برای همراه شدن با نوکیا ۶۰۳ قیمت‌گذاری شده تا فرصت‌های اتصال به NFC را برای بیشتر مردم سراسر دنیا فراهم آورد.

نوکیا ۶۰۳ در رنگ‌های سفید و مشکی با قاب‌های پشت در ۶ رنگ متفاوت سفید، مشکی، سبز، زرد، سرخابی و آبی و هدست بلوتوث نوکیا Luna نیز در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، آبی و سرخابی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود عرضه هر دو محصول در سه ماه چهارم ۲۰۱۱ آغاز شود.

* قیمت‌ها تخمینی است و قبل از اعمال مالیات و عوارض است.

منبع:گویا آی تی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 62287
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان