آیفون ۴S در ۲۴ ساعت اول یک میلیون پیش فروش کرد
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

شرکت Apple امروز اعلام کرد کرد که تعداد پیش فروش های گوشی جدید این شرکت یعنی iPhone 4S در ۲۴ ساعت اول، به ۱ میلیون عددرسیده است و توانسته رکورد پیش فروش ۶۰۰ هزار تایی iPhone 4 در ۱ روز را بشکند!! به گفته این شرکت، iPhone 4S بهترین اسمارت فون فعلی می باشد و با قابلیت های فوق العاده زیادی جمع بندی شده است. مانند پرادازنده دو هسته ای A5 که با قدرت و کارایی بالا و سریع در امور محاسباتی و همچنین گرافیکی، دوربین جدید با لنز ۸ مگاپیکسی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p و نرم افزار Siri که یک دستیار بسیار عالی هوشمند است که کاربر می تواند تنها با گفتن درخواست های خود به گوشی، آن را اجرا کند.

فیلیپ شیلر معاون ارشد بازاریابی محصولات اپل در این باره می گوید : « ما از از بازخورد مشتریان در برابر پیش فروش آیفون ۴S بسیار شگفت زده هستیم. تعداد پیش فروش های ثبت شده برای آیفون ۴S در اولین روز، از پیش فروش هر محصول دیگر ما بیشتر می باشد و ما بسیار هیجان زده و خوشحالیم که مشتریان ما نیز همانند خودمان عاشق iPhone 4S هستند. »

iPhone 4S در روز جمعه، ۱۴ اکتبر راس ساعت ۸ صبح در ۲۴۵ فروشگاه خرده فروشی اپل در آمریکا در دسترس خواهد بود. هر کاربری که نسبت به خرید iPhone 4S از فروشگاه های اپل اقدام کند، سرویس رایگان راه اندازی شخصی به او ارائه خواهد شد. این سرویس به کاربر کمک می کند تا به وسیله روش هایی مانند آموزش راه اندازی ایمیل، آشنایی با نرم افزارهای جدید قرار گرفته در AppStore و … بتواند دستگاه خود را سفارشی سازی کند؛ به همین دلیل این کاربران حتی قبل از خروج از فروشگاه نیز با آیفون خود کار خواهند کرد و با آن به طور کلی آشنا می شوند.

iPhone 4S با سیستم عامل iOS 5 ارائه خواهد شد که پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان به شمار می رود که با ۲۰۰ ویژگی جدید عرضه خواهد شد. ویژگی هایی مانند iCloud که یک سرویس کلود رایگان می باشد و به طور یکپارچه با iPhone، iPad، iPod touch، Mac و یا PC شما کار خواهد کرد و به طور خودکار و بی سیم (Wireless) مطالب و اطلاعات شما را در iCloud ذخیره می کند و آن را به تمامی دستگاه های شما می فرستد.

iPhone 4S به طور همزمان با ۲ رنگ مشکی و سفید ارائه می شود و با قیمت های ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار به ترتیب برای مدل های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در فروشگاه های خرده فروشی اپل آمریکا در دسترس خواهد بود. iPhone 4S علاوه بر عرضه در فروشگاه های رسمی اپل و آنلاین، از طریق اپراتور های AT&T، Sprint و Verizon به صورت Best Buy نیز قابل عرضه است. همچنین iPhone 4 جدید مدل ۸ گیگابایتی با قیمت ۹۹ دلار و iPhone 3GS مدل ۸ گیگابایتی به صورت رایگان با احتساب قرارداد ۲ ساله با اپراتور در دسترس می باشد.

آیفون جدید در پایان ماه در ۲۲ کشور دیگر رونمایی و عرضه می شود. این کشورها عبارت اند از : اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نروژ، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوییس.

منبع:گویا آی تی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 62262
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان