گشت و گذاری در غرفه های جیتکس ۲۰۱۱
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

همانطور که گفتیم ، امروز نوبت گردش نارنجی در جیتکس ۲۰۱۱ دوبی است. برای بازدید از غرفه های مایکروسافت، بلک بری، نوکیا و پاناسونیک در این نمایشگاه با ما در ادامه مطلبهمراه باشید.


نگاهی به غرفه مایکروسافت در جیتکس ۲۰۱۱

microsoft_gitex_narenji_ir_04.jpg

بی شک یکی از فعالترین غرفه ها در نمایشگاه امسال جیتکس متعلق به شرکت مایکروسافت بود. از توزیع پاکت های تبلیغاتی در بدو ورود به نمایشگاه گرفته تا داشتن چند غرفه در قسمت های مختلف نمایشگاه. 

مایکروسافت غرفه خود را به بخش های مختلفی تقسیم کرده بود و در هر بخش به معرفی قسمتی از خدماتش پرداخته بود. برای مثال قسمتی از غرفه به بازی های کامپیوتری بر روی ویندوز اختصاص داده شده بود و بازدید کنندگان می توانستند جدیدترین بازی ها را در این غرفه تجربه کنند.


microsoft_gitex_narenji_ir_01.jpg.jpg

بخش بزرگی هم به ویندوز فون ۷ و معرفی آن اختصاص داشت. در این میان وجود قسمت اختصاصی برای Internet Explorer 9 بسیار جالب بود و نشان از نگرانی شدید مایکروسافت برای از دست دادن بازار مرورگر ها است.


اما پرطرفدارترین قسمت غرفه مایکروسافت مربوط به کنسول بازی xbox و کینکت بود! در این قمست بازدیدکنندگان میتوانستند از بازی های طراحی شده برای کینکت لذت ببرند و دقایق خوشی را سپری کنند.


microsoft_gitex_narenji_ir_03.jpg

در نهایت بخش Microsoft Surface بود که یکی از تکنولوژی های جذاب مایکروسافت است که هنوز آنچنان رواج نیافته و شاید تنها استفاده آن جذب مخاطبین در نمایشگاه های مختلف باشد. بعضی معتقدند که این تکنولوژی از زمان خود جلوتر است و برای همین با وجود گذشته سال های متمادی از عرضه آن هنوز نتوانسته آنچنان که باید رواج پیدا کند. خود مایکروسافت این قسمت را با شعار See The Future ( آینده را ببینید ) آراسته بود. اگر میخواهید در این باره بیشتر بدانید میتوانید به پست ۴ سال قبل نارنجی در این باره مراجعه کنید.


نگاهی به غرفه بلک بری در جیتکس ۲۰۱۱

blackberry_gitex_narenji_ir_03.jpg

بلک بری یکی از شرکت های سازنده تلفن های همراه هوشمند مطرح دنیای موبایل ها است که توانسته با سرویس های ارزش افزوده و سرورهای قدرتمندش جایگاه مطرحی در بازار داشته باشد. غرفه بلک بری یکی از قسمت‌های شلوغ نمایشگاه بود. بلک بری در این دوره تمرکز اصلی اش را به ارائه سه گوشی جدید خود اختصاص داده بود، گوشی لمسی ۹۸۶۰، موبایل لمسی با کیبورد کشابی ۹۸۱۰ و گوشی لمسی با کیبورد ثابت ۹۹۰۰. تمام اینها در کنار نسخه جدید سیستم عامل بلک بری (نسخه ۷) حال و هوای بسیار جالبی به غرفه بلکبری داده بود.


blackberry_gitex_narenji_ir_02.jpg

به نظر می رسید که تمایل عمومی بیشتر به سوی گوشی ۹۹۰۰ سوق پیدا کرده بود و تجربه کوتاه کار با این گوشی نشان داد که واقعا یک گوشی شیک با کارایی بسیار بالا و کاربری راحت تولید شده که میتواند موفقیت بزرگی برای بلک بری به ارمغان آورد.


نگاهی به غرفه نوکیا در جیتکس ۲۰۱۱

nokia_gitex_narenji_ir_01.jpg.jpg.jpg

قسمت اصلی تبلیغات نوکیا در غرفه این شرکت در جیتکس به اسمارت فون N9 اختصاص داشت. نوکیا در نمایشگاه امسال ‌تأکید زیادی بر روی تکنولوژی NFC داشت. این عبارت مخفف Near Field Communication است. در این روش یک چیپ سخت افزاری روی گوشی و نرم افزاری ویژه روی سیستم عامل، تلفن شما را به یک سیستم پرداخت مالی و یا هرگونه ارتباط سریع و دیگر با برد کوتاه (مانند بازی یا تبادل فایل) تبدیل می کند. طبق اداعای مسئول غرفه نوکیا، در حال حاضر ۷ دستگاه نوکیا از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند و البته این عدد برای سامسونگ تنها ۳ موبایل هوشمند است.


نگاهی به غرفه پاناسونیک در جیتکس ۲۰۱۱

panasonic_gitex_narenji_ir_03.jpg

در نمایشگاه امسال پاناسونیک با تلویزیون های غول آسایش نگاه های بسیاری را معطوف خود کرده است! تلویزیون های بزرگ پاناسونیک را در ایران شاید بعضا دیده باشید، ولی جدیدترین پلاسمای پاناسونیک با ابعاد ۱۵۲ اینچ یک نکته ویژه داشت و آن هم قابلیت پخش تصاویر سه بعدی بود.


panasonic_gitex_narenji_ir_02.jpg

تماشای فوتبال سه بعدی در این تلویزیون با عینک های مخصوص بسیار لذت بخش بود و غرفه پاناسونیک را خیلی شلوغ کرده بود. یکی دیگر از ابداعات پاناسونیک صفحه نمایش ۱۰۳ اینچی‌ بود که از ویژگی مولتی تاچ بهره می برد و می توانست همزمان از لمس انگشت های زیادی بر روی خود پشتیبانی کند.


gitex_narenji_ir_01.jpg

microsoft_gitex_narenji_ir_02.jpg

gitex_narenji_ir_02.jpg

blackberry_gitex_narenji_ir_01.jpg

panasonic_gitex_narenji_ir_01.jpg




منبه: سایت نارنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 62270
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان