دلنوشت جدید خودم "اشك چشمانم قسمتی از توست"
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

دلنوشت جدید خودم "اشك چشمانم قسمتی از توست"


اشك چشمانم قسمتی از توست  قسمتی از تو!
                                               كه در نبودت با یادت شروع به باریدن می گیرد!
با زمزمه ی نامت! با هرچیز كه تورا به یادم می آورد!

اشك چشمانم گواهیست از عشق

 از عشق من به تو! كه هنوز هم در یادم هستی!
                                               هنوز با یاد تو سر به بالین می گذارم

اشك چشمانم! این روزها زندگی ایست دگر برای من  
                                     زندگی ای كه با ورق خوردن خاطرات می گذرد

چقدر آرامم با یاد تو وچه راحت می گریم با یادت!

روزها به سیاهی شب می نگرند و شب ها به روشنایی روز    
                                  اما من بی تو هر روز سیاه و سیاه تر می شوم

بی هیچ دلیل بغضم می تركد 
                                   و اشك از چشمانم جاری می شود!

اشك چشمانم قسمتی از توست!      لااقل بگذار او با من باشد ! در نبود تو!


Text By : Saeed_detect
]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 62253
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان