زن از قیافه شوهرش خجالت می‌کشید
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید
در دادگاه خانواده/
زن از قیافه شوهرش خجالت می‌کشید

خبرگزاری فارس: مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم از قیافه من بدش آمده و از اینکه در کنار من باشد، خجالت می‌کشد چرا که خود را بسیار زیبا تصور می‌کند و حاضر نیست همراه من در مقابل مردم حاضر شود.

خبرگزاری فارس: زن از قیافه شوهرش خجالت می‌کشید

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* کاش همسرم قیافه خوبی نداشت ولی اخلاق داشت

مرد در حضور قاضی دادگاه با بیان اینکه به خاطر زیبایی همسرم با او ازدواج کردم ولی در حال حاضر پشیمانم، گفت: کاش همسرم چهره مناسبی نداشت ولی به جای آن اخلاق خوبی داشت و مرا درک می‌کرد؛ نه اینکه هر روز زیباییش را به رخم کشیده و فقط از من ایراد بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مقداری از صورت من سوخته است، ادامه داد: رفتارهای همسرم غیرقابل تحمل است و او آنقدر خودخواه است که فقط به خواسته خود اهمیت می‌دهد و حتی احترامی برای من که پدر فرزندش هستم، قائل نیست.

* همسرم به فرزندم یاد می‌دهد که مرا دوست نداشته باشد

مرد بار دیگر با بیان اینکه همسرم به فرزندم یاد می‌دهد که مرا دوست نداشته باشد و به من ناسزا بگوید، اظهار داشت: فرزندم 7 ساله است و در حال حاضر در سن رشد قرار دارد و همسرم به جای تربیت درست، او را به سوی متنفر شدن از من سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: همسرم بعد از 14 سال زندگی مشترک، یک بار هم مرا درک نکرده و حاضر نیست که با من به خرید بیاید چرا که مدعی است در کنار من خجالت می‌کشد.

* همسرم از قیافه من خجالت می‌کشد

مرد در مقابل قاضی با بیان اینکه همسرم از قیافه من بیزار است و خجالت می‌کشد، گفت: باید از همسرم جدا شوم تا دیگر تحقیر نشوم چرا که 14 سال تمام رفتارها و سرزنش‌های او را تحمل کردم.

وی با اشاره به اینکه همسرم حتی طرز لباس پوشیدن مرا قبول ندارد، ادامه داد: می‌دانم همسرم مانند من با طلاق موافق است چرا که او نیز راحت‌تر زندگی خواهد کرد.

مرد در انتها بیان کرد: تمام حق و حقوق همسرم را می‌دهم تا او بداند که چه میزان به او علاقه داشته و با تمام وجود زندگی‌ام را دوست داشتم.

* بررسی و نبود دلایل کافی برای طلاق

قاضی این شعبه به دلیل عدم حضور زن و نبود دلایل کافی و مهم برای طلاق، رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد همچنین از مرد خواست تا 14 سال زندگی مشترک خود را از روی لجبازی نابود نکند.
انتهای پیام/



منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900723000527


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 62278
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان