31
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

سلام !


امروز امتحان طرح ضیافت رو هم دادیم و تموم شد و پرونده ش رو مختومه اعلام کردیم ! ترکوندیم !!!

یه سری آهنگ پیدا کردم امروز تو آرشیو CD و DVD هام که منو برد به حال و هوای سال 3 راهنمایی تا 3 دبیرستان ... خیلی دوست داشتم که اشک تو چشم حلقه بزنه ولی نمی دونم چرا اصلا اشکم نیومد !!! گیری کردیم بخدااا !!!

4 تا فیلم خریدم، که یکی شو 3 بار دیدم ! یکی دیگه رو 1 ساعتشو دیدم، گیج زدم !!! اون دوتاشم فعلا حسش نیومده !

قراره با بروبکس بریم بیرون ! هنوز ساعتش رو مشخص نکردیم ! یه وضعیه که ....

یه مدته که " هایپر گشادیسم " گرفتم بخدا !!! یه ماهه که می خوام ویندوز عوض کنم، حوصله ش رو ندارم !

می خوام برا آکواریومم دکور جدید بچینم، حسش نیست ! حتی به زور بهشون غذا میدم !

رو میز کامپیوترم هرچی بگب پیدا میشه ! از لیوان بگیر تا جزوه ی بافت و پوست پسته و پاسور !!!

یه تعداد فیلم هم گم کردم ! 

نمی دونم چه مرضی گرفتم! اصلا حوصله ندارم! فقط مث " کُمباین " غذا می خورم ! البته باشگاه هم میرم !!!

مدتی هم میشه که کرم درونم خیلی فعال شده و با کمک کودک درونم  هی دوس دارم که بنی آدم رو دس بندازمم !!! 85% موفق بودم ! 

البته " خود سگ بینی " هم برا بعضیا دارم ! به عبارتی وقتی خیلی بیکار شم هی به اینو اون می پرم و (بلانصبت خودم !) هرزچندگاهی پاچه میگیرم !

فایرفاکسم خراب شده ! همه کارام شده اپرا ! خیلی مصیبت داره با اپرا رفتن به فیس بوک ! بخدا ! کشیدم که میگم !!!

همین جوری دیگه !!! 

فعلا ! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 62263
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان