حضور طوفانی Bada 2 با سه Wave جدید
کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید

از قابلیت‌های برجسته نسخه دوم سیستم‌عاملbada می‌توان به مولتی تسکینک گسترده با پشتیبانی از اجرای همزمان برنامه‌های مختلف، ارتقاء قابلیت انتقال فایل و اشتراک گذاری محتوا از طریق فناوری Wi-Fi Directبر بستر شبکه‌های بی سیم، قابلیت تشخیص صدا و بالاخره فناوری برد کوتاه NFC با کاربردهای متعدد در زمینه پرداخت الکترونیکی اشاره کرد.

به گزارش ایتنا، دیگر تغییرات bada 2به اپلیکیشن‌های جدیدی همچون ChatOn در برقراری اطلاعات و پیام‌های کوتاه بین کاربران و تغییر ظاهر و امکانات فروشگاه مجازی Samsung Apps تعلق دارد، که در هر دو مورد تجریه جدیدی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

اسمارت‌فون‌های جدید سامسونگ با سیستم‌عامل جدید شاملWave 3، Wave M و Wave Yمی‌شود که همان طور که از نام‌های آن‌ها مشخص است، در کلاس‌های گوناگون ارائه شده‌اند. آقای JK Shinمدیر ارشد بخش Samsung Mobile Communication Businessبا معرفی این سه مدل به عنوان اولین نمونه‌ها با سیستم‌عامل جدید bada 2.0، محبوبیت و استفاده آسان را کلیدی‌ترین نکات قابل ذکر در مورد این مدل‌ها دانست.

پیشرفته‌ترین مدل در میان این سه‌،Wave 3 با مشخصاتی در ردیف بهترین اسمارت‌فون‌های حال حاضر بازار است که برای اولین بار سایز صفحه‌نمایش در سیستم‌عامل bada را به ۴.۰ اینچ ارتقا داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:حضور طوفانی Bada 2 با سه Wave جدید,,
ارسال توسط mehdi_jon

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 62261
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان