کهنه ده زیبا
همه چیز جالب در هر موردی حتما سر بزنید


شركت دل چاپگر جدید خود را كه ظاهر جدید و جالبی دارد و مخصوص تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتالی ساخته شده است را وارد بازار كرد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از فارس، این چاپگر دستی و قابل‌حمل به طور ویژه برای تلفن‌های همراه و دوربین‌های دیجیتالی ساخته شده است، با استفاده از كابل USB به دستگاه‌های دیجیتالی و الكترونیكی مختلف متصل می‌شود و ضمن پشتیبانی از فناوری PictBridge، می‌تواند با استفاده از فناوری بلوتوث نیز ارتباط خود را با دستگاه‌های مختلف برقرار كند.

چاپگر جدید دل Wasabi PZ310 نام گرفته و مبتنی بر فناوری ZINK است. این فناوری هنگام چاپ تصاویر و متون، یك لایه ویژه روی كاغذ می‌كشد و بر این اساس به تونرهای لیزری یا مخزن ویژه جوهر نیازی ندارد.

این چاپگر می‌تواند در هر 60 ثانیه یك تصویر را با كیفیت بسیار عالی روی كاغذهای 2 در 3 اینچی با كیفیت بالا چاپ كند.

شركت دل اعلام كرده است كه از هم‌اكنون به مدت محدود كاربران می‌توانند این چاپگر را به قیمت 99 دلار خریداری كنند كه با خاتمه یافتن این دوران، قیمت چاپگر به 149 دلار خواهد رسید.

 




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

این دفعه که دوستتان به شما گفت می خواهد از حساب جی میلش با شما تماس بگیرد طوری رفتار نکنید که انگار از تیمارستان همین حوالی فرار کرده است.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از IT News، به گفته ی گوگل برقراری تماس ها از آمریکا وکانادا رایگان خواهد بود و هزینه تماس از سایر کشورها بسیار ارزان خواهد بود و تمام سعی گوگل بر این خواهد بود تا این هزینه ها را به ارزان ترین قیمت ممکن برسد.

شماره گرفتن از طریق جی میل به آسانی شماره گرفتن با یک تلفن معمولی است، کافیست بر روی لبه Chat در حساب جی میل خود کلیک کنید لیستی در زیر باز می شود، بر روی گزینه ی "Call Phone" کلیک نموده و یک شماره تلفن را با کلیک بر روی صفحه شماره گیر مجازی آن بگیرید و یا از لیست تماس شماره مورد نظرتان را انتخاب و تماس را برقرار سازید.

اگر دارای شماره Google Voice باشید، این شماره شما بر روی Caller ID نشان داده خواهد شد.
می توانید تنظیمات تماس را طوری تنظیم کنید که امکان تماس فردی با جی میل شما نیز ممکن باشد.

 




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، جدیدا گوگل وب سایت Google.com/Realtime را برای آندسته از کاربرانی که به جستجوی اخبار، اظهارات و سایر اطلاعات در زمان واقعی بر روی اینترنت علاقه دارند، پیاده سازی کرده است. آنها در این سایت می توانند گفتگوهای صورت گرفته بر روی هابهای شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر را در زمان واقعی و به طور یکجا دنبال کنند.

این حرکت در جهت افزایش تلاشهای این شرکت در مقایسه با سایت بینگ مایکروسافت صورت گرفته است.
مایکروسافت در ماه اکتبر از همکاریش با سایتهای فیس بوک و توییتر برای فراهم آوردن نتایج جستجو در زمان واقعی خبر داده بود.

به گفته Dylan Casey جستجوی زمان واقعی ویژگی اصلی موتور جستجوی گوگل می باشد در واقع این روش فوق العاده ای برای پیگیری و فهیمدن گفته های افراد در زمان کنونی خواهد بود.




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon

این سیستم جالب به شما کمک می کند که هنگامی که کلیدهای خود را گم کردید و هیچ کلید یدکی هم نداشتید گیج و سرگردان نشوید.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران از Coolest Gagets، سیستم Matrix Lock system مجموعه ای از کلیدهای پشتیبان را به شما می دهد که هر یک متفاوت از دیگری است، بنابراین اگر کلیدی را گم کردید می توانید کلید دیگری از این چرخه را استفاده کنید.

این سیستم قفل دارای صفحه های فلزی بسیار کوچکی است که مکانیسم های پین داخلی را تغییر می دهد، بدین معنی زمانی که از کلید جدید استفاده می کنید، آن قفل را تغییر می دهد و حال دیگر کلید قدیمی بر روی قفل کار نمی کند!

پس اگر کسی هوس دزدیدن کلیدهای منزل شما به سرش زد باید منتظر دیدن قیافه ی مایوس و متعجب آن هنگامی که سعی در باز کردن در دارد باشید.




تاریخ: 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon
برادر جان هنگامي كه مرا به خاك مي سپاريد يك ارم كوچك سپاه را بر سينه ام بچسبانيد تا دشمنان اسلام بدانند حتي در زير خاك هم دست از اسلام نكشيده ام.

من به طور يقين درك كردم كه شهادت تصادفي نيست بلكه لياقت و سعادتي است بس بزرگ كه نصيب هر كس نميشود.پاسدار جانباز شهيد جعفر عباسي:متولد 1343

حاشیه

حتما به ادامه مطلب برين .

                   Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups



تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon





تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط mehdi_jon
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 62218
تعداد مطالب : 638
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




دریافت کد سیستم خبر خوان